sobota, 3 września 2011

Wracam do żywych:)

Witajcie ponownie, Wy, którzy mimo mego zaniedbania czytacie tego bloga:)

Tak jakoś za brakło czasu, zabrakło natchnienia i chęci do pisania, ale dostaje wiadomości, że chętnie czytacie mego bloga i prosicie o więcej. Więc niech będzie, że znów zacznę pisać. Co prawda mam poczucie totalnego nieogranięcia i braku weny twórczej, ale co mi tam. Będzie rzadko, ale zawsze;)

Po tej długiej przerwie trzeba wrzucić coś ładnego:) niech będę JA!:D żeby nie było skromna jak zwykle;) Chce Wam pokazać zdjęcia, które zrobiła mi moja koleżanka Gretka. Początkująca fotografka, ale jakże utalentowana:)Następny post będzie opisem outfitu z tej 'sesji'.
Mam nadzieję, że Wam się podobają, bo ja uważam, że są bajeczne.















Miłego wieczoru,
Amatorie;*

4 komentarze: