wtorek, 24 maja 2011

Outfit piknikowy.

Z racji, że podczas pikniku było trochę czasu na zdjęcia, a aparat nie odmawiał posłuszeństwa Be zrobił mi kilka zdjęć:)
Z racji upału i skwaru jaki panował w niedzielę w Poznaniu założyłam zwiewną koszulkę i spódniczkę. Na nogi założyłam espadryle kierując się wygodą i lekkością tych butów.
Mam nadzieję, że Wam się podoba:)






Koszulka- H&M
Spódniczka- New Yorker
Kopertówka - The Body Shop(Sh)
Okulary- H&M
Zegarek- Laurens (Apart)
Bransoletka- No name
Espadryle- H&M




Dobranoc,
Amatorie

5 komentarzy:

  1. lekki i przewiewny outfit :) choć jeśli miałabym być szczera to dodałabym do niego jakiś mocny, kolorowy i wyrazisty akcent by rozjaśnić i 'uletnić'/'uwiosennić' (;)) stylizację. Np. buty lub torebkę w łososiowym/arbuzowym/morelowym albo po prostu pomarańczowym kolorze ;p Spódniczka - taki krój lubię <3 :

    OdpowiedzUsuń
  2. czaję się na pomarańczową, lakierowaną kopertówkę z Mango, ale Be mnie chyba udusi jak kupię KOLEJNĄ torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie są robione te zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tajemnica;)ale Poznań posiada mnóstwo nieodkrytych miejsc. zamierzam je znaleźć i sfotografować ze mną na pierwszym planie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja świetna w sam raz na piknik i wyjście ze znajomymi, mnie szczególnie przypadły do gustu dodatki! :)))

    OdpowiedzUsuń