sobota, 7 maja 2011

Mini-tarty bananowe

Dziś podam Wam przepis na moje autorskie mini-tarty bananowe:)

Powstały one na skutek złego samopoczucia Kasi, jak się potem okazał grypy oraz mojej potrzeby zrobienia czegoś w nowych tartaletkach z Duki.
Postanowiłam zrobić coś słodkiego i padło na tartę z bananem. Przepis na 2 mini-tarty.


Do moich tartaletek włożyłam biszkopty(ok. 15-18 sztuk), wcześniej nasączone w Brandy, odrobinie ciepłej wody, soku z cytryny(ok. 1 łyżeczki) oraz olejku waniliowym. Powinny być rozmokłe(lecz nie może się z nich lać;)) i dokładnie rozłożone na spodzie.
Na wierzch ułożyłam pokrojone w plasterki banany.
Na koniec pokryłam wszystko mieszaniną masła(ok. 1 łyżki), cukru(2 łyżki) i nasączonych w Brandy biszkoptów. Połączyłam wszystko widelcem i rozłożyłam dokładnie na biszkoptach.
Włożyłam do rozgrzanego do 200 stopni piekarnika na 15-20 minut. Wierzch powinien się zrumienić.



Do tart koniecznie dodajcie gałkę lodów waniliowych! I ewentualnie listek mięty do dekoracji:D
SMACZNEGO!

Amatorie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz