sobota, 7 maja 2011

My first outfit& balkonowe-love

Mam w głowie tyle pomysłów na stylizacje, a tak trudno znaleźć chwilę, żeby kogoś wyciągnąć i zrobić parę zdjęć. Jest tak ładna pogoda, że szkoda robić zdjęcia w pokoju. Mimo wszystko zawsze czegoś zapominam. Albo aparatu albo baterii albo fotografa;)
Dziś udało mi się przekonać Kaśkę, żeby zrobiłam mi kilka zdjęć. Kupiłam szybciutko baterie i...:( Nie udało Nam się zrobić zdjęć z bliska, bo aparat odmówił posłuszeństwa.

Przedstawiam Wam zatem tylko 3 zdjęcia moim zdaniem udanej stylizacji. Co prawda wolałabym mieć inne butki niż trampki, ale ostatnio nadwyrężyłam kostkę i w inne butki nie włożę stopy owiniętej bandażem. Mam nadzieję, że Wam się podoba;)
Czekam na komentarze!








Jeansowa kurtka-NL Jeans
Bluzka-Zara z napisem I ❤ cute gyus :)
Czarne legginsy z wężowym wziorkiem-Okay (przywiezione przez mamę z Niemiec)
Brązowa torba-H&M
Trampeczki-Jakiś obuwniczy na ul.Półwiejskiej
Kwiat-H&M
Okulary-Adidas (vintage, bo wyciągnięte z szafy taty):D
oraz babeczkowe kolczyki od Pauliny:)




I jeszcze jedno zdjęcie. Po pierwszym egzaminie w sesji letniej postanowiłam poleniuchować na balkonie w towarzystwie "duszków" Monster Munch i Mullermilk o smaku pistacjowo-kokosowym. Pyszności!

Na zdjęciu możecie też zobaczyć mój dzisiejszy zakup. Wielką ręcznie robioną broszkę-kwiat w kolorze malinowym! Kosztowała 39 zł. i coś czuję, że w te wakacje będzie najbliższą towarzyszką marynarek i sukienek! Podobne brosze możecie kupić w sklepie vintage na ul.Garbary 71 w Poznaniu. Niestety nie pamiętam nazwy tego sklepu, ale charyzmatyczny sprzedawco-stylista na pewno rzuci Wam się w oczy. Dawno nie widziałam tyle pozytywnej energii:) Wychodząc ze sklepu miałyśmy z Kasią ogromne uśmiechy!



Zachęcam do komentowania!
Miłego popołudnia,
Amatorie

2 komentarze:

  1. Git :D !

    Latem jak cieple to szorty zamiast leginsów i wtedy trampki mogą być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pistacjowo-kokosowy Mullermilk-mmm <3 pyszności!!!
    a kwiat przepiękny!mam jego chabrową i mniejszą wersję :)
    PS.kocham Twoje kolczyki-babeczki! <3

    Hołuś <3

    OdpowiedzUsuń