poniedziałek, 23 maja 2011

Opera! Balet! Współcześnie! Tak!

Piękny i upalny dzień. Gotowanie i piknik z ukochanym. Spóźnienie i Opera z tańcem w tle.
W tym poście opiszę 3 akt mojego dnia, mianowicie wyjście do Opery. Skorzystaliśmy z zaproszenia mojego brata, które musieliśmy odebrać w portierni. Mój brat poinstruował mnie gdzie mam iść oraz , że spektakl zaczyna się o 19. Zrobiłam wszystko jak trzeba, ale niestety sztuka zaczęła się o 18... bez komentarza. Ale przynajmniej zdążyliśmy z Be. na 2 i 3 akt, co i tak wywołało w Nas nie lada zachwyt. Przedstawienie było genialne i szczerze wszystkim polecam sztukę Black& White, którą będziecie mogli zobaczyć jeszcze 2 czerwca w Teatrze Wielkim w Poznaniu. Premiera studencka, więc bilet kosztuje tylko 20 złotych!




Black & White to spektakl trzech różnych kolorów choreograficznych, przedstawionych w monochromatycznym świecie czerni i bieli.

Kilka krótkich sekwencji czas trwania 25 min.
choreografia Jacek Przybyłowicz
muzyka Marin Marais
projekcje Katarzyna Kozyra

Kilka krótkich sekwencji to choreografia do muzyki barokowego kompozytora Marin Maraisa z wykorzystaniem projekcji autorstwa Katarzyny Kozyry. W spektaklu zarówno taniec współczesny, jak i projekcja zostały poddane barokowej stylizacji. W choreografii niezwykle ważną rolę odgrywa muzyka w wykonaniu Jordi Sabala, stanowiąca historyczny kontrapunkt dla współczesnego w swym zamyśle spektaklu.
(informacje zaczerpnięte ze strony opera.poznan.pl)

A tak oto Ania ubrała się do Opery!:)





Sukienka- H&M
Sweterek- HIJKLM UVWXYZ(Sh)
Torebka a la koszyk- The Body Shop (Sh)
Pasek w wężowy wzorek- Betty Barclay (Sh)
Buty z ażurowymi wycięciami- Zara
Opaska w kolorze pudrowego różu z koralikami i cekinami(na zdjęciu słabo widoczna)- H&M


P.S.
Jutro postaram się wkleić zdjęcia mojej piknikowej stylizacji i pyszności, które przygotowaliśmy z Be:)

Dobrej nocy,
Amatorie

1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie wyglądałaś:)
    Ładnie Ci w spiętych włosach;)

    OdpowiedzUsuń