piątek, 22 kwietnia 2011

Kto mnie ugryzie?

Zdecydowanie za to, że tak długo nie pisałam ktoś powinien mnie ugryźć! Ostatnio wracam do domu wykończona i nawet nie ruszam komputera tylko ogarniam wzrokiem burdel w pokoju i idę spać. Jakiś tydzień temu zrobiliśmy z Be przepyszne risotto! zdjęcia jeszcze muszę obrobić, ale mam nadzieję, że uda mi się to zrobić do końca tygodnia. W święta pewnie też zrobię kilka pyszności, postaram się, w miarę moich możliwości zrobić zdjęcia i spisać przepisy.

W tym tygodniu zrobiłam już 2 razy godne zakupy!:D ale nie wiem czy chcę wklejać zdjęcia i chwalić się co kupiłam. Jeśli miałoby to być dla Was źródło inspiracji to ok, ale nie sądzę, że będziecie polegać na moim guście. Tak naprawdę prawie w ogóle się nie znamy i mało o mnie wiecie... kilka prawd o mnie? może kiedy indziej...

Jak na razie radzę Wam wybrać się na małe tete a tete po sklepach, bo ja już zakochałam się w męskim,słomianym kapeluszu w New Yorkerze, milionie bransoletek z H&M(jestem już posiadaczką uroczej, beżowej ze złotymi elementami:)), cudownych marynarkach w Reserved, granatowych, delikatnych szpilkach oraz w całej, niezwykle kolorowej, młodzieżowej kolekcji z Zarze. Do tego dochodzą jeszcze oxfordki z Półwiejskiej w Poznaniu, apaszki, torebki i spódniczki ze Stradivariusa. No i na pewno odwiedzę F&F, które sprytnie przemyca In Style. Zawsze sceptycznie podchodziłam do kupna ubrań w marketach, ale z F&F jest inaczej, to jakby oddzielna część Tesco. Jakość i różnorodność ubrań nie ma nic wspólnego z produktami w markecie. Jakiś miesiąc temu kupiłam tam totalnie cudowne buty na koturnie. Dokładnie takie, jakie widywałam w sieciówkach za 300zł. Po przecenie w F&F zgarnęłam je za 50zł!!! Jak się chce to się potrafi!!!:D

Więc dziewuszki najpierw pobuszujcie troszkę po sklepach, przewertujcie gazety i strony internetowe, zobaczcie co jest modne i na topie, a potem szukajcie tańszych odpowiedników. Ja tak robię i najgorzej na tym nie wychodzę;)


Na koniec buziak od mojej ulubionej modelki Chanel Iman. Zdjęcie z sesji do niemieckiego wydania Vogue'a

Spokojnej nocy,
Amatorie

1 komentarz:

  1. Zapraszam do udziału w konkursie, który odbywa się u mnie na blogu!
    Do wygrania wysokie, żółte szpilki :)

    OdpowiedzUsuń