poniedziałek, 20 czerwca 2011

Oj się działo

Na wstępie bardzo przepraszam, że tak długo nie pisałam. Ale weekend dostarczył mi masę wrażeń!:D

Poprawka egzaminu, potem impreza urodzinowa, następnie wypad z dziewczynami nad Jezioro do Zaniemyśla. A dzisiaj najbardziej oczekiwany dzień w roku! Urodziny!:) Co prawda nie spędziłam tego dnia, tak jak oczekiwałam, ale cóż. Za rok też będę miała urodziny;)

Co do próśb o zdjęcia z urodzin, to najpierw muszę wyselekcjonować te najlepsze(czyt. te, które nadają się do publikowania). Niestety nie mam zdjęć jedzenia, bo kompletnie nie miałam do tego głowy. Byłam ze wszystkim do tyłu, co zepsuła trochę mój nastrój, ale ludziom podobno się podobało, a to chyba najważniejsze.
Zdjęcia całej stylizacji też nie mam, ale myślę, że coś nadającego się do użytku znajdę, żebyście miały co komentować;)

A to Ja oblizująca palce od sera feta... bez komentarza:D



Dobrej nocy i miłego, jutrzejszego dnia!;*
Amatorie

2 komentarze: