poniedziałek, 6 czerwca 2011

Truskawkowe love!

Upał mnie dziś dobił. Ledwo żyję, ale odczuwam szczęście z powodu 4 kg czegoś co jest w mojej lodówce...

Mowa o truskawkach!

Moim zdaniem powinien być to towar eksportowy Polski! Bo rzadko który owoc powoduje u mnie taki uśmiech i zadowolenie. Ich zapach, smak, konsystencja, słodycz....mmmmm.

Z racji tego, że zakupiłam wielkie ilości truskawek zasypię Was w najbliższych dniach przepisami na truskawkowe dania. Nie będą to tylko dania słodkie. Zamierzam zrobić co najmniej jedną sałatkę i mięso w połączeniu z tym pięknym czerwonym cudem natury.

A jakie Wy macie podejście do truskawek? Love or Hate?

Spokojnej nocy,
Amatorie

2 komentarze:

  1. Aj! Uwielbiam truskawki i jestem coraz bardziej zachwycona twoją stroną!! :) Podoba mi się też nowy wystrój :*

    OdpowiedzUsuń