niedziela, 12 czerwca 2011

Ściśle tajne... and Thank You All!

Mam informacje z pierwszej ręki, że od poniedziałku w H&M rozpoczynają się letnie wyprzedaże! Ale ciiiiiiiiii. Nie mówcie nic nikomu, to może uda Wam się upolować jakieś cudeńka;) A ja jak zwykle wydałam pieniążki na bzdety i teraz będę jęczeć. Nie ważne, że mam szafę pełną ubrań, torebek mam ok. 40, a butów kilkadziesiąt par. Dla mnie zawsze będzie za mało i jak coś chwyci mnie za serce to wyskubię z portfela ostatnie drzazgi, żeby sobie tę rzecz kupić:D
Miałam kupić spodnie w Mango, ale kupiłam sandałki do sukienki... bezsensu, ale jak zwykle MUSIAŁAM!:D Miłej niedzieli no i...


DZIĘKUJĘ, ŻE PRZEKROCZYLIŚMY JUŻ MAGICZNĄ LICZBĘ 1000 ODWIEDZIN!:D;*
Dziękuję każdemu, kto przyczynił się do tego małego sukcesu, oby takich więcej!:)





Dobranoc,
Amatorie

3 komentarze:

  1. Sukienka od Gina Tricot ;) znaleziona w Second Hand.
    Dzięki z tym H&M miło wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy okazji jak ustawiłaś całkowitą liczbę wyświetleń? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. http://justinaaas.blogspot.com/ zmiana nazwy bloga

    OdpowiedzUsuń